Niet te geloven. Het is eindelijk zover. Ik heb nu ook iets te klagen over de Nederlandse Spoorwegen. Het is namelijk winter en de NS was daar niet op voorbereid. Ongelofelijk stom natuurlijk. Waarom ben je in ons kleine kikkerlandje niet voorbereid op het weer? Ik zorg dat ik winterbanden heb, zelfs als ik er een kleine lening van een site als Ferratum voor nodig heb. Er komt een nieuwe dienstregeling elke keer als het sneeuwt of hagelt. Nee, niet leuk om te ervaren. Wat ik mij alleen afvraag waar de grens zit van een gewone dienstregeling en een winterdienstregeling. Wie bepaalt dit? Dit is namelijk best een beetje vaag.

NS dienstregeling maakt overuren

Maar goed, vrijdag is er dus weer een nieuwe dienstregeling en daar zal iedereen blij mee wezen. Mensen hebben vastigheid nodig. Dus een op tijd rijdende trein zal vanaf vrijdag weer zonder mokken bevolkt worden door het merendeel van alle Nederlanders die weer op zoek gaan naar hun eigen werk. En daar is het maar afzien richting de dood. Mijn vraag dan ook aan de NS; “Bereid je alsjeblieft iets beter voor op dingen die komen gaan.” Dan heb je mij zo weer terug als fan! Echt waar!

